Home / Over Jippie / Kwaliteit / Klachten & Kansen

Klachten en Kansen

Wij zijn een organisatie in ontwikkeling en daarom staan wij open voor alle vragen, suggesties en klachten die kunnen bijdragen aan het verbeteren van onze dienstverlening. 

Laat van je horen!

Dagelijks doen wij ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er onverhoopt toch iets voorvallen waar je geen goed gevoel bij hebt, dan horen wij dit graag! Wij staan open voor vragen en suggesties en zullen te allen tijde proberen deze zo goed mogelijk te behandelen en om te buigen naar een kans om onze processen te verbeteren.

Klachtenprocedure

Mocht je ontevredenheid verder gaan en kom je daarbij tot het indienen van een klacht, dan staan wij garant voor een correcte afwikkeling hiervan en geven je middels een klachtenprocedure twee mogelijkheden om je klacht in te dienen, te weten: een interne en een externe route. Intern houdt in dat je je klacht binnen Jippie indient en wij deze klacht samen met jou proberen op te lossen. Extern betekent dat je met je klacht direct of na de interne regeling een externe instantie benadert. Wij zijn hiervoor aangesloten bij De Geschillencommissie Kinderopvang.

Vraagouders en gastouders die bij ons zijn aangesloten vinden ons officiële klachtenreglement in hun digitale omgeving van PortaBase.

Jippie gastouderservice
Jippie gastouderservice - Logo wit